- Díky tomuto stylu dosáhneme optimálního bezpečnostního odstupu při malé potřebě prostoru.
- Vyskytne-li se překážka (například parkující vozidlo), je nutné počítat s tím, aby jezdec před vámi měl dostatek místa pro projetí.
- Při každém nezbytném opuštění dráhy: nezapomenout na znamení rukou a směrovkou. Mezeru zaplnit.
- V případě, že jezdec ze skupiny vypadne, za ním jedoucí jezdec se přesune na jeho místo, až je skupina znovu uspořádána, nikdy nepřejíždí z levého pruhu do pravého a naopak !!!
Zastavení
- Zastavuje se zásadně v koloně po dvou motorkách vedle sebe.
- Odstupy co nejmenší, aby bylo zajištěn rychlý přejezd křižovatky.
Průjezd křižovatky
- Křižovatky je nutné vždycky přejíždět plynule.
- V případě nutnosti uzavírají křižovatku předem určení zkušení jezdci.
Zastavení při nehodě nebo poruše
- Poslední jezdec se postará o jezdce a stroj
- Skupina pokračuje v jízdě, dokud nemůže zastavit na bezpečném místě.
- Okamžitě informovat kapitána mobilem
- Kapitáni mají s sebou bezpečnostní vestu a výstražný trojúhelník
Obecně
- Neustále platí pravidla silničního provozu, která musí každý dodržovat!
- V konvoji nikdy nepředjíždějte jezdce před sebou (s výjimkou nebezpečí)!
- Rychlost přizpůsobte podle jezdce vzadu.
- Když jezdec vzadu odpadne, snižte rychlost. Je-li to nezbytné, zastavte na další odbočce, aby nás opět našel.
- Dodržujte konstantní bezpečnostní odstup, který je v souladu s rychlostí.
- Kdo se nebude řídit těmito pravidly, ohrožuje sebe i své spolujezdce z klubu a při opakovaném porušení může být z účasti vyloučen!
- B.R.o.s., klub ani kapitán nepřebírají v žádném případě odpovědnost.
- Každý jede na své vlastní riziko.
|